Recenzja kompletu od Dogeria-the color of your dog.


Hej.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją obroży i smyczy które dostaliśmy do testów od firmy https://www.facebook.com/Dogeria-the-color-of-your-dog-1675319136106187/  , która wykonuje piękne akcesoria z paracordu.
Najpierw nieco o paracordzie, jest to linka o grubości 4 mm która charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością bo aż 250 kg, występuje w dużej palecie barw i powiem wam, że bardzo ciężko się zdecydować które wybrać. Paracord ma wiele zastosować między innymi w spadochroniarstwie oraz surwiwalu, lecz od jakiegoś czasu skrada serca właścicielom zwierząt.
Komplet który dostałem składa się z obroży o szerokości ok. 35 mm, rodzaj zapięcia to martingale.
obroża składa się z 4 kolorów, 2 odcieni zieleni żółtego oraz brązu. 


Smycz o długości 160 cm o wzorze warkocza zrobiona z 6 linek, kolory to również 2 odcienie 
zieleni i żółtego.

dodatkowo dostaliśmy piękny identyfikator zrobiony ręcznie z koralików, który posiada imię Bru oraz numer telefonu.

Teraz trochę o kontakcie z firmą oraz czasie realizacji. Kontakt z firmą uważam za dobry mimo iż moja pierwsza wiadomość trafiła do spamu i przez pierwsze 3 dni nie było z firmą kontaktu, jednak potem nie było problemu, pani odpisywała na moje wiadomości w ciągu kilku godzin, pomagała mi w wyborze i doradzała jaki rodzaj splotu wybrać. czas realizacji był błyskawiczny bo zaledwie 4 dni po całym ustaleniu zamówienia paczka była u mnie co jest wielkim plusem dla firmy.

Gdy poszedłem na pocztę odebrać paczkę po odpakowaniu jej już na dworze z niecierpliwości byłem zdziwiony jak piękne i intensywne kolory posiada komplet. Po dotarciu do domu i rozpakowaniu paczki na spokojnie trochę zaniepokoiłem się tym jak cienkie okucia są w obroży, na początku bałem się, że Bru podczas próby ucieczki po prostu je rozwali, ale wszystko się trzyma, a raczej trzymało ale o tym trochę później.

Dobra ubieramy komplet i lecimy na pierwszy spacer i co? zaledwie po chwili spaceru gdy Bru wystraszył się przechodzącego obok mężczyzny splot wykonany przy rączce smyczy zaczął się rozchodzić.. ale dobra pomyślałem, że to może przypadkiem firma nie dopatrzyła się tego wiec rozplatałem rączkę i związałem splot jeszcze raz ale mocniej.  Jednak okazało się, że nic to nie dało bo już na kolejnym spacerze rączka znowu zaczęła się psuć.. więc rozplątałem splot i zrobiłem zwykły mocny węzeł przez co smycz straciła oczywiście na wyglądzie.
Splot przy rączce.

Właśnie tak, cały czas się robiło.

Przejdźmy do testów.. pierwsze testy komplet zaliczył na grupowym spacerze.. i od razu mówię, że był to błąd.. Bru był dosyć mocno zestresowany więc cały czas ciągnął przez co moje ręce umierały, miałem wręcz ochotę puścić smycz bo naprawdę smycz strasznie pali ręce. Smycz dobrze znosi szarpanie się przez bru i nie widać żadnych śladów zębów, komplet dosyć mocno się brudzi ale po wyciągnięciu z pralki wygląda jak nowy. Teraz przejdźmy do tego co napisałem u góry o obroży, na początku nie miałem do niej żadnych zastrzeżeń dopóki nie zaczęło się rozpadać zapięcie.. 
Na początku wyglądało to tak, jednak po dłuższym czasie jedna z linek zaczęła wychodzić po czym prawie całe zapięcie się rozpadło..  
Na całym komplecie strasznie się zawiodłem bo wyglądał na porządny i mocny.. Powiem wam, że akcesoria z paracordu nadadzą się raczej dla mniejszych psów które nie mają aż tak dużo siły.
 Podsumowanie:
Plusy:
+ładne kolory
+duży wybór kolorów i splotów 
+łatwe w czyszczeniu 
+nie chłonie wody
+przystępna cena
Minusy:
-szybko się niszczy (chodzi o artykuły danej firmy)
-smycz pali ręce 

Mam nadzieje, że firma znajdzie dla nas coś jeszcze do testów ale tym razem coś mocniejszego bo jeszcze nie zraziłem się do paracordu.
Chciałbym podziękować firmie za zaufanie i powierzenie nam kompletu, liczymy na dalszą współpracę.
Na dole więcej zdjęć:












Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty