Co my tu robimy?!

Co my tu robimy?

hej, w tym poście chciałbym wyjaśnić o czym będzie blog oraz kim my w ogóle jesteśmy, miłego czytania.
fot.Konstancja Lasota

Ja jestem Bartek mam 17 lat, chodzę do technikum o kierunku geodezji,jestem wesoły radosny i lubię rozśmieszać ludzi moim głupim gadaniem,lubię chodzić na długie spacery ale też lubię sobie dobrze pojeść haha. od ponad półtorej roku jestem wolontariuszem w schronisku w Zabrzu o nazwie "Psitulmnie".Mam dwa psy, Bru i Spajkiego ale o nich na dole.

Pierwszym moim psem jest Spajki 13 letni pies z pseudo hodowli,którego dostałem na 4 urodziny, jest psem lękliwym,upartym jak osioł,wrednym, grającym na swoich zasadach, jak tylko mu się coś nie spodoba to ugryzie.. o nim na blogu będzie mało bo jest już na emeryturze i jego życie to głównie spanie, jedzenie i spacer.
fot. Natalia Lecińska


Drugim moim psem jest Bru adoptowany 09.12.2017 ze schroniska w Katowicach. Bru dawniej Brutus miał sportowy dom, ale życie się zmieniło a Bru na 8 miesięcy trafił do schroniska..Bru 7 marca skończy 5lat. Razem trenujemy frisbee obedience oraz sztuczki, Bruti ma ok. 65cm w kłębie i waży 31kg.

Blog będzie o tematach każdego rodzaju, będą pojawiały się tu haule zakupowe, DIY, recenzje, tematy sportowe oraz życiowe. Już niedługo zaczynamy sezon dogtrekkingowy, mamy w tym roku w planach pojechać na cały dzień w góry i całodniowy spacer po lesie, ja będę jechał na zawody Dog Games oraz Latające Psy. Chcemy wyeliminować wszystkie lęki Bru ale przede wszystkim chcemy się dobrze bawić!
Do usłyszenia!

Komentarze

  1. Ciekawie się zapowiadacie, chyba zostanę na dłużej. ;)
    kundelektezpotrafii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Brutus trafił akurat na Ciebie. Powodzenia w dalszej pracy, będziemy zaglądać. Wypatruje już nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty